Finns inte ord

För hur trött jag är.
Dagen har varit toppen.
Först fick jag skjuts till skolan , underbart!
Sen åt jag ute på lunchen med trevligt folk.
Efter skolan åkte jag in för att fika med tjejerna och fira evelina.
Vi var cirka 15 tjejer som sjöng över hela viskan.
Nya tjejer man inte träffat innan , trevligt !
Nu taggar jag bara hennes kalas på lördag, kommer bli galet känner det redan nu.
Ví har planerat att vi vill ha dit snygga killar med stora muskler.
MUMS.
Sen åkte jag till farmor och hon gjorde super god fruktsallad och fick godis.
Myste framför fångarna på fortet och time out.
Bäst är farmor & farfar.


Förlåt om jag skriver lite slarvigt men är jätte trött. sova nu Natti.


Kommentarer
Postat av: Vinne

Fin bild vännen :D

2010-08-31 @ 18:20:39
Postat av: Wince

galet fin:D

2010-09-06 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0