Just a fucking W!

Varje gång är som den första gång vi sågs

Även om det är över nu

Allting har förändratas

Men du finns kvar

Allt var svävande men nu så ser ja klart

Och nu sågs vi igen

Men jag minns det såväl

Varför kärleken brunnit

Utav olika skäl

Varför jag aldrig släppt det och aldrig gett upp

Minns varje ord varje rad jag skrivit

En längtan så stor

Minns varje dag jag lidit

Som har haft betydelse

Aldrig besvarad aldrig tillmötes

En kärlek så varm utan den vilket öde

Från vinter till vår

Hjärtan som slår

Vi står där vi stod

Minns det som igår

Första gången du log

Som om jag snubblade pladask

När vi sågs första gången

Blev hjälplöst förälskat

Obeskrivligt tagen

Som om jag låg ner på marken och blev slagen

Betraktade ditt hår

Sen den stunden satt jag fast i ett nät förtrollad bunden

Tappa hjärtat i knät

Kunde inte tänka logiskt eller sunt

Och för varje sekund som du inte fanns där blev det tung

Du hade inte fastnat än inte fattat än

Men mitt hjärta det brann och min åtrå var sann

Mina minnen höll mig uppe varje dag

Du är som att andas för

Jag gav aldrig upp dig när du försvann

Långa dagar blev till nätter sen till månader.



Saknar dig så är det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är inte värd det,belive me.

2010-09-01 @ 10:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0