Jag har nog ingen tid över va?


I november månad har jag..
rökt - Ja.
snusat - Ja faktiskt , var tvungen att prova någon ny tjej snus av en kompis . Blä åkte ut lika snabbt som den kom in.
varit glad - Ovanligt glad.

varit ledsen - Ja det har jag med varit.
gråtit - Ja lite granna.
skrattat - Går inte att låta bli när man spenderar dagarna i skolan med mina flickor.
saknat någon - Ja mer än annars.
träffat någon du saknar -
Ja , bra möte.
mist en vän - Ja tyvärr.
fått nya vänner - Ja det har jag fått , underbara!
varit sjuk - Ja , lunginflamation , ucha.
varit på sjukhus - Ajemänn
opererat dig - Nej, glad så länge jag slipper.
fått mediciner - ajemän , smakar ucha!
dansat - Oja , som aldrig förr.
firat - Ja det har jag gjort : ) 
kramat någon - Många goa och mysiga kramar.
pussat någon - Har hänt (A)

pussat fler än 2 personer - Ja det har med hänt. 
hånglat - Ja det kanske man kallar det , så fult ord! 
haft sex - Ajemän om ni nu bryr er.
ångrat dig - Ja det har jag verkligen gjort.
blivit kär -
dåligt med det.
någon har blivit kär i dig - Kanske det .
haft ett förhållande - Nej , ucha för det.
varit på konsert - nej, men snart så : ) oskar här kommer vi!
varit på festival - nej.
ätit en hamburgare - ja , min livsglädje ju . 
fiskat - haha, ne inget mer än på dansgolvet .
åkt tåg - Ne.
buss - Varje jäkla dag.
haft hög mobilräkning - sånt har inte jag hand om : )
ätit sushi - nej , aldrig ätit detta , men skulle vilja , är det gott?
sparkat någon - inte mer än min byrå
slagit någon - bara mina vänner haha.
pratat med en främling - Ja det händer la varje helg? 
druckit öl - ja, mums!
druckit cider - ja det med!
spytt - Nepp!
gungat - Ja faktiskt , jag och michelle !
lyssnat på bra musik - Varje kväll
lyssnat på dålig musik - ja det har la hänt det med.
velat bli känd - Ne dåligt med det.
fått bra betyg - alltid topp betyg
saknat skolan - Ja , när jag var sjuk.
hittat pengar - Nej , eller bara i mammas plånbok (A)
snott något - inte min grej. 
krossat något - ja min ögonbryns spegel
ramlat - ja , aj!.. 
pussat en groda - ja & inte fan har jag fått någon prins.
bloggat - Vad är blogga?
varit en bra månad -
Helt godkänd!




Söt ne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0