Kärleksbekräftelse

Man kan aldrig säga förmycket till någon att man älskar dom.



Mamma
Bilden är verkligen så jag och mamma , vi är verkligen flummiga.
Hon är den bästa i mitt liv , finns ingen som ställer upp så mycket som mamma.
Hon finns där när man har dåliga stunder och hon finns där när jag är glad.
Hon är den bästa mamman man kan tänka sig , hon ger mig verkligen allt jag behöver.
Hon är den finaste i mina ögon.



Pappa
Pappa är så underbar , Jag är verkligen pappas flicka : )
Är det någon jag är lik så är det min pappa!
Han är roligast och helt enkelt snällaste pappan man kan tänka sig !
Förälltid pappas flicka :)



Kajsa
Min andra hälft, helt sjukt vad bra du är !
Alla stunder vi har tillsammans är guld värda.
Du bor i ett annat litet land men ändå är det dig jag berättar allt för.
Enda jag vet jag berätta mina bus för utan att någon annan får veta.
Du står verkligen ut när jag är full , ledsen och arg!
Då finns alltid dina kloka ord där !
Älskar dig av hela mitt hjärta , du är bäääst !


Puss

Kommentarer
Postat av: kajsa

Åå bästa vän! Saknar dig massor och massor just nu.

Och dina små föräldrar också! hihi men om 26 daar ses vi! love<3

2010-11-21 @ 22:16:03
URL: http://kajsaaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0